1.1. Ako môžem získať kartu Clubcard? Do vernostného programu Clubcard sa môžete zaregistrovať nasledujúcimi spôsobmi: · Zaregistrujte sa na našej stránke https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/clubcard/ziskat-vyhody-clubcard/ alebo v mobilnej aplikácii Tesco Clubcard. · Na informačnom pulte vo vybraných hypermarketoch požiadajte o registráciu prostredníctvom tabletu. · Ak nemôžete využiť žiadnu z vyššie uvedených možností, zavolajte na našu bezplatnú infolinku 0800 222 333 (Po-Pi 8:00 – 18:00). 1.2. Aké sú podmienky registrácie? Vernostný program Clubcard je dostupný pre všetky osoby staršie ako 18 rokov, ktoré majú doručovaciu adresu v Slovenskej republike, súhlasia s podmienkami členstva a zašlú riadne vyplnený online registračný formulár, prípadne poskytnú pracovníkom zákazníckej linky potrebné osobné údaje. Do programu sa nemôžu zapojiť právnické osoby a fyzické osoby – podnikatelia. 1.3. Aké informácie musím poskytnúť pri registrácii do vernostného programu Clubcard? Pri registrácii je potrebné zadať nasledovné osobné alebo iné údaje: · meno, doručovacia adresa (Ak pri registrácii uvediete, že chcete dostávať papierové poukážky a kupóny, pôjdu na túto adresu.) · e-mailová adresa · heslo na účet Clubcard · dátum narodenia (registrovať sa môže iba osoba staršia ako 18 rokov.) · ostatné údaje sú voliteľné, ale je možné požiadať napr. o informácie o podujatiach. 1.4. Kedy dostanem kartu Clubcard? Po dokončení registrácie sa číslo vašej Clubcard okamžite objaví vo vašom účte My Clubcard, ku ktorému máte prístup buď na webovej stránke Clubcard, alebo v mobilnej aplikácii. Ak ste pri registrácii požiadali o fyzickú kartu, bude vám doručená na adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. 1.5. Ako sa prihlásim? Na webovej stránke https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/clubcard/ziskat-vyhody-clubcard/ alebo v mobilnej aplikácii Clubcard zadajte e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste si zvolili pri registrácii. 1.6. Ako môžem zmeniť svoje prihlasovacie údaje? Po prihlásení do účtu My Clubcard si môžete jednoducho zmeniť heslo a rôzne ďalšie nastavenia. 1.7. Čo mám robiť, ak sa nemôžem prihlásiť? Ak si nepamätáte heslo a nemôžete sa prihlásiť, vyberte možnosť "Zabudli ste heslo?" a my vám pošleme e-mailom odkaz na jeho obnovenie. Prípadne môžete vyplniť formulár na stránke https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/kontakty a my vám radi pomôžeme. 1.8. Kedy môžem začať používať svoju kartu Clubcard? Číslo Clubcard je aktívne ihneď po registrácii. Body môžete zbierať a ceny Clubcard využívať aj v prípade, že nemáte mobilnú aplikáciu. Stačí pri pokladni naskenovať číslo svojej karty Clubcard. Ak máte aplikáciu, môžete okamžite využívať všetky výhody, ktoré Clubcard ponúka. 1.9. Aký je rozdiel medzi poukážkou a kupónom? Kupóny Vás oprávňujú na výhody opísané na kupóne. Poukážku Clubcard je možné použiť na nákup akýchkoľvek produktov okrem tých, ktoré sú uvedené v obchodných podmienkach programu. Hodnota poukážky sa odpočíta od celkovej hodnoty nákupu. Poukážky Clubcard je možné uplatniť len s vlastnou kartou Clubcard. Vytlačené poukážky obsahujú posledné štyri číslice čísla vašej Clubcard, takže môžete jednoducho sledovať, ku ktorej karte zľava patrí. 1.10. Kedy môžem začať získavať body? Body sa pripíšu na vaše konto pri prvom nákupe od úspešnej registrácie. Stačí použiť svoju Clubcard pri pokladni alebo nahlásiť jej číslo. 1.11. Aké ďalšie výhody ponúka Clubcard? Okrem poukážok a nákupov ponúkame členom aj širokú škálu akcií a zliav, preto je vždy lepšie nakupovať s Clubcard. Príležitostne môžete pri pokladni získať aj špeciálne poukážky. Stiahnite si našu mobilnú aplikáciu Clubcard, v ktorej na Váš čakajú kupóny naviac a ďalšie prekvapenia. 1.12. Aké produkty si musím kúpiť, aby som mohol zbierať body? Body Clubcard je možné zbierať za takmer všetky produkty okrem tých, ktoré sú uvedené v obchodných podmienkach programu. 1.13. Ako sa prenášajú body do poukážok Clubcard na konci zúčtovacieho obdobia? Ak máte menej ako 300 bodov, prenesú sa Vám všetky do ďalšieho obdobia. Ak máte 300 bodov a viac, body Vám budú zmenené na poukážky a to v 50 bodových násobkoch. Napríklad: Ak máte 575 bodov, dosiahli ste minimálny počet 300 bodov. Budú vám zaslané 2 poukážky Clubcard v hodnote 3,€ a 2,50€ (hodnota 550 CC bodov). Zvyšných 25 bodov zostane na účte Clubcard a bude prenesených do ďalšieho obdobia. Ak v aplikácii Clubcard použijete okamžitú premenu na poukážky, proces je trochu iný. Podrobnosti nájdete v sekcii okamžitých poukážok. 1.14. Kedy dostanem poukážku (voucher) na svoje body? Minimálna hodnota nákupu, za ktorú sa udeľujú body, je 1,-€. Za každé minuté 1,-€ bude na účet pripísaný 1 bod. Hodnota 1 bodu je 0,01€. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo stanoviť maximálnu hodnotu nákupu, za ktorú budú udelené body. Takéto vyúčtovanie vám budeme posielať štyrikrát ročne. Poukážky si môžete pozrieť online aj vo svojom účte Môj Clubcard. 1.15. Ako môžem skontrolovať, koľko bodov mám? Najrýchlejší spôsob, ako zistiť, koľko bodov máte, je otvoriť si účet Môj Clubcard alebo mobilnú aplikáciu Clubcard. Bodový zostatok je možné vidieť aj na pokladničnom doklade. 1.16. Čo sa stane s bodmi, ktoré nebudú premenené na poukážky Clubcard? Ak v danom období nenazbierate určitý minimálny počet bodov, vaše body sa nestratia, prenesú sa do ďalšieho obdobia. 1.17. V ktorých predajniach môžem svoju kartu Clubcard používať? Clubcard môžete použiť v ktorejkoľvek predajni Tesco, pri online nákupe a na Tesco čerpacích staniciach. 1.18. Ako a kde môžem zmeniť svoje kontaktné údaje? Po prihlásení do účtu Môj Clubcard alebo mobilnej aplikácie Clubcard si môžete zmeniť doručovaciu adresu, na ktorú posielame pravidelné vyúčtovania. Prípadne nás môžete kontaktovať vyplnením kontaktného formulára na stránke https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/kontakty. 1.19. Čo mám robiť, ak pri platbe zabudnem kartu použiť? Kartu Clubcard môžete používať kedykoľvek, kým nezaplatíte. Ak ste ju zabudli použiť , bohužiaľ nemôžeme pripočítať vaše body po zaplatení. 1.20. Čo mám robiť, ak stratím kartu Clubcard? Ak stratíte plastovú kartu, môžete požiadať o novú. Nerobte si starosti, vaše body, nákup a poukážky máte k dispozícii vo svojom účte My Clubcard a mobilnej aplikácii Clubcard.
2.1. Aké sú výhody registrácie karty Clubcard a používania mobilnej aplikácie Clubcard? · Plastovú kartu nemusíte nosiť so sebou. · Poukážky a kupóny Clubcard môžete uplatniť v obchodoch. · Nazbierané Clubcard body môžete kedykoľvek premeniť na okamžité poukážky. · Kupóny naviac · Špeciálne narodeninové kupóny pre váš veľký deň (platné celý mesiac) · Správa osobných údajov (adresa, marketingové preferencie, e-mailová adresa) · Prehľad aktuálnych ponúk pre členov vernostného programu · Prístup k online letákom · Navigácia k najbližšej predajni Tesco (s otváracími hodinami) 2.2. Na ktorých operačných systémoch aplikácia funguje? Mobilná aplikácia Clubcard funguje na smartfónoch s operačnými systémami Android 5.0 a novší a iOS 11.0 a novší. 2.3. Čo ak nemôžem naskenovať čiarový kód karty Clubcard z telefónu? Niekedy má čitateľ v obchode problémy s čítaním kódu z telefónu. Ak chcete tento problém vyriešiť, zvýšte jas displeja. 2.4. Je aplikácia bezplatná? Áno. Za používanie aplikácie nemusíte platiť nič. Práve naopak, pomôže vám ušetriť ešte viac. 2.5. Čo mám robiť, ak pri používaní aplikácie narazím na problém? Ak máte nejaké ťažkosti, radi vám s nimi pomôžeme. Stačí vyplniť náš kontaktný formulár na stránke https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/kontakty.
3.1. Čo mám robiť, ak som nedostal vyúčtovanie? Ak ste nedostali pravidelné vyúčtovanie, vyplňte kontaktný formulár na stránke https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/kontakty. Nebojte sa, neprídete o žiadne odmeny. Vaše poukážky a kupóny máte kedykoľvek k dispozícii vo svojom účte My Clubcard alebo v mobilnej aplikácii Clubcard. 3.2. Čo mám robiť, ak mám ďalšie otázky týkajúce sa karty Clubcard? Ak máte akékoľvek otázky, radi vám s nimi pomôžeme. Stačí vyplniť náš kontaktný formulár na stránke https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/kontakty. 3.3. Čo mám robiť, ak som po poslednom nákupe nenazbieral body? Ak ste kartu Clubcard použili pri pokladni, ale nezískali ste body, odneste pokladničný doklad do jedného dňa od nákupu na pult služieb zákazníkom, kde vašu sťažnosť kolegovia prešetria. Ak ste kartu Clubcard pri pokladni nepoužili a zaplatili, nebudeme vám môcť poskytnúť vaše body a vaša reklamácia bude zamietnutá. 3.4. Čo mám robiť, ak došlo k strate alebo krádeži mojej karty Clubcard a kupóny, ktoré som dostal spolu s vyúčtovaním, si nemôžem uplatniť? Zavolajte prosím na našu bezplatnú zákaznícku linku 800 222 333 (Po-Pi 8:00 – 18:00), kde Vám budú poukážky prevedené vo forme bodov späť na Váš účet a dostanete ich na Vašu novú kartu pri ďalšom vyúčtovaní. 3.5. Čo mám robiť, ak sa chcem odhlásiť z vernostného programu Clubcard? Členstvo je možné ukončiť vyplnením formulára na stránke https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/kontakty. Môžete ho tiež ukončiť v mobilnej aplikácii výberom možnosti "Odstrániť účet" vo svojom profile.
4.1. Clubcard kupón – čo to je? Držitelia kariet Clubcard môžu príležitostne získať kupóny zadarmo po zaplatení pri pokladni. 4.2. Ako získam kupón? Nárok na kupón nevzniká pri každom nákupe, vydáva sa príležitostne ako prekvapenie pre držiteľov Clubcard. 4.3. Ako uplatním kupón? Zľavu zahrnutú v ponuke je možné uplatniť počas celej , už pri ďalšom nákupe v predajniach Tesco. Na tento účel musíte použiť kartu Clubcard a dodržať podmienky uvedené na kupóne.
Základné informácie o okamžitých digitálnych poukážkach (faster voucher): 1. Okamžitý digitálny poukaz – čo to je? Body Clubcard môžete vymeniť vaplikácii za poukážky, aby ste nemuseli čakať na koniec zúčtovacieho obdobia. Po nazbieraní aspoň 150 bodov môžete tieto body premeniť na okamžité digitálne kupóny. Prevedené body budú odpočítané z vášho účtu. 2. Kde nájdem okamžité digitálne poukážky? Okamžité digitálne poukážky sú dostupné len v mobilnej aplikácii Clubcard. 3. Aké sú výhody okamžitého digitálneho poukazu? S okamžitými digitálnymi kupónmi môžete svoje body premeniť na poukážky oveľa rýchlejšie a nemusíte čakať na koniec zúčtovacieho obdobia. 4. Prečo sa zmenil spôsob doručenia, keď som začal používať okamžité digitálne poukážky? Keďže okamžité digitálne poukážky sú dostupné len v mobilnej aplikácii Clubcard, veríme, že ako používateľ aplikácie uprednostňujete digitálne riešenie, ktoré je rýchlejšie a šetrnejšie k životnému prostrediu. Veríme tiež, že je dôležité chrániť našu planétu, preto sa snažíme používať čo najmenej papiera. 5. Ak nie som spokojný s digitálnou komunikáciou, môžem sa vrátiť k papieru? Áno, môžete kedykoľvek. Spôsob doručenia môžete zmeniť v mobilnej aplikácii Clubcard alebo online v My Clubcard. Konverzia (premena) bodov: 1. Koľko bodov potrebujem, aby som ich mohol premeniť na okamžité digitálne poukážky? Pre využitie okamžitých digitálnych kupónov musíte mať na svojom účte Clubcard aspoň 150 bodov. 2. V akej hodnote sú instantné digitálne poukážky dostupné? Okamžité digitálne poukážky sú momentálne dostupné len vhodnote 1,50 €. 3. Koľko poukážok môžem získať v jednom prevode? Mobilná aplikácia Clubcard vypočíta, na koľko okamžitých digitálnych poukážok máte nárok na základe vášho bodového zostatku. Napríklad, ak máte 500 bodov, dostanete tri 1,50 € poukážky a 50 bodov si ponecháte na svojom účte. 4. Môžem kupóny premeniť späť na body? Nie, nie je to možné. Po premene vašich bodov na okamžité digitálne poukážky ich už nie je možné previesť späť. 5. Čo sa stane s mojimi bodmi, ak ich neprevediem na okamžité digitálne poukážky pred koncom zúčtovacieho obdobia? Závisí to od toho, koľko bodov máte na konci zúčtovacieho obdobia. Ak máte 300 bodov alebo viac, prevedieme ich na kupóny, ktoré vám pošleme ako súčasť vášho vyúčtovania. (Všetky nepremenené body zostanú vo vašom účte a prenesú sa do ďalšieho zúčtovacieho cyklu.) Ak máte menej ako 300 bodov, tieto body zostanú na vašom účte a prenesú sa do ďalšieho zúčtovacieho obdobia. Využite okamžité digitálne (peňažné) poukážky: 1. Koľko digitálnych poukážok môžem uplatniť na jeden nákup? Ak je celková suma, ktorú treba zaplatiť vyššia ako súhrnná hodnota všetkých uplatniteľných okamžitých digitálnych poukážok, môžete si uplatniť Zároveň je možné uplatniť iba toľko ks poukážok v jednom nákupe, koľko ks zakúpených položiek je naskenovaných v danej transakcii. 2. Pri nákupe ktorých produktov NEMÔŽEM uplatniť okamžité digitálne poukážky? Uplatňovanie okamžitých digitálnych poukážok na vylúčené produkty sa riadi rovnakými pravidlami, aké platia pre štandardné poukážky Clubcard. 3. Aká je doba platnosti okamžitých digitálnych poukážok? Okamžité digitálne poukážky majú platnosť minimálne tri mesiace. Presný dátum vypršania platnosti je vždy viditeľný na poukážke v aplikácii. 4. Čo sa stane, ak zabudnem uplatniť svoje okamžité digitálne poukážky? Princíp je rovnaký ako pri štandardných poukážkach a kupónoch Clubcard. Ak ich nepoužijete pred uplynutím ich platnosti, zmiznú z aplikácie a už ich nebudete môcť uplatniť.
Kupóny Clubcard: Kupón Tesco CLUBCARD je vlastníctvom spoločnosti TESCO STORES SR, a. s., Cesta na Senec 2, 821 04 Bratislava, IČO: 31321828, zapísanej na Okresnom súde Bratislava I, oddiel Sa, vložka č. 366/B. Za nevyčerpanú hodnotu kupónu nebudú vrátené peniaze. Kupón nie je určený na predaj a nie je inak prevediteľný. Kupón môžete uplatniť v obchodoch Tesco v SR s daným sortimentom. Skopírovaný, poškodený alebo pozmenený kupón nebude akceptovaný. Kupón môže použiť len člen klubu, ktorému bol vydaný. Kupón možno zameniť za tovar uvedený na kupóne v hodnote, ktorá je na ňom uvedená. Kupóny nemožno uplatniť na nákup pohonných hmôt, nákup tabakových výrobkov, novín a časopisov, produktov počiatočnej dojčenskej výživy, ako aj ďalších produktov uvedených na clubcard.sk. Nie je možné uplatniť na nákup prostredníctvom služby Tesco Online nákupy. Použitie kupónu sa riadi tiež Všeobecnými podmienkami členstva Tesco CLUBCARD. Poukážky Clubcard: Poukážka (ďalej len „“) sú vlastníctvom spoločnosti TESCO STORES SR, a. s., Cesta na Senec 2, 821 04 Bratislava, IČO: 31321828, zapísanej na Okresnom súde Bratislava I, oddiel Sa, vložka č. 366/B („Tesco“). Hodnota voucheru vrátane nevyčerpanej časti sa nevypláca v hotovosti. Voucher nie je prevediteľný ani určený na predaj. Skopírovaný, poškodený, pozmenený alebo protiprávnym konaním získaný či uplatnený voucher nebude akceptovaný. Voucher môžete uplatniť len v obchodoch Tesco v SR s daným sortimentom. Voucher môže byť použitý iba raz. Voucher môže použiť len držiteľ klubovej karty, ku ktorej bol vydaný. Použitie voucheru sa riadi Všeobecnými podmienkami členstva Tesco CLUBCARD („VOP“). Používaním voucheru sa zákazník zodpovedá spoločnosti Tesco, že je riadnym a oprávneným príjemcom a držiteľom voucheru súčasne, že ho používa v dobrej viere (dobromyseľne). Ak vznikne dôvodné podozrenie zo strany spoločnosti Tesco, že zákazník je nedobromyseľný držiteľ, napr. tým, že kupóny získa a použije inak, ako je uvedené vo VOP, napr. podvodom, dopúšťa sa priestupku alebo iného protiprávneho konania. V prípade vzniku škody z protiprávneho použitia voucheru si spoločnosť Tesco môže uplatniť právo na náhradu škody. Voucher nemožno uplatniť na nákup pohonných hmôt, nákup tabakových výrobkov, novín a časopisov, produktov počiatočnej dojčenskej výživy, ako aj ďalších produktov uvedených na clubcard.sk. Voucher nie je možné uplatniť ani na nákup prostredníctvom služby Tesco Online nákupy. Počet poukážok uplatnených na jeden nákup nesmie prekročiť počet zakúpených produktov. Za časť hodnoty nákupu, ktorá bola zaplatená poukážkami, zákazník nezískava žiadne Clubcard body Pri použití poukážky na Tesco mobile kredit bude pri programe „Trio“ dobitý kredit vo výške trojnásobku hodnoty poukážky a pri programoch „Bodka“ a „Karta na dobíjanie kreditu“ bude dobitý kredit vo výške dvojnásobku hodnoty poukážky. 6.1. Ako získam body, ktoré som nazbieral a poukážky Clubcard, ktoré som za body získal? Poukážky a kupóny sú zákazníkovi udelené po dosiahnutí určitého počtu bodov v danom období. Poukážky a kupóny sa zobrazia vo vašom účte Môj Clubcard alebo v mobilnej aplikácii Clubcard. Ak ste požiadali o zaslanie papierových poukážok, budú vám zaslané na adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. Minimálny počet bodov potrebných na získanie poukážky je v súčasnosti 300. Ak nenazbierate minimálny počet bodov v danom období, vaše body sa nestratia, prenesú sa do ďalšieho obdobia. Ak máte 150 a viac bodov, môžete 150 bodov premeniť na okamžitú digitálnu poukážku v aplikácii. Ak máte menej ako 150 bodov, prenesú sa do ďalšieho obdobia. Fakturačné obdobia sa môžu líšiť a Tesco si vyhradzuje právo zmeniť minimálny počet bodov potrebných na získanie poukážky. 6.2. Keď si kúpim aké produkty, môžem poukážky uplatniť? Poukážky Clubcard je možné uplatniť pri nákupe akýchkoľvek produktov. 6.3. Ak dostanem zľavový kupón, na ktoré produkty si môžem zľavu uplatniť? Na kupóne bude jasne uvedené, ktorých produktov sa zľava týka. 6.4. Existujú nejaké ďalšie podmienky na uplatnenie poukážok a kupónov? Podmienky jeho uplatnenia nájdete na každom kupóne a poukážke Clubcard. Celková hodnota nákupu musí vždy presiahnuť hodnotu zľavy. Ak má kupón minimálnu hodnotu nákupu požadovanú na jeho uplatnenie alebo ak časť hodnoty nákupu zaplatíte kupónmi Clubcard, celková hodnota nákupu musí prekročiť hodnotu uvedenú na kupóne bez ceny týchto produktov. Ak je napríklad celková hodnota nákupu 51,-€, ale zahŕňa nákupnú tašku v hodnote 5,- €, kupón s minimálnou nákupnou hodnotou 50,-€ nemôžete uplatniť. Bez nákupnej tašky je transakčná hodnota 46,-€. Rovnako nákup, ktorého súčasťou je zálohová platba za vratný obal a jeho celková hodnota je 20,-€, nie je možné zaplatiť jednou poukážkou Clubcard v hodnote 20,-€, pretože bez vyššie uvedenej zálohy za vratný obal je hodnota nákupu nižšia ako 20,-€. 6.5. Ako dlho platia kupóny a poukážky? Poukážky a kupóny Clubcard je možné uplatniť v lehote, ktorá je na nich uvedená. Poukážky a kupóny je možné uplatniť iba raz. Ich platnosť a uplatniteľnosť si môžete overiť aj online vo svojom účte Môj Clubcard a v mobilnej aplikácii Clubcard. 6.6. Je možné uplatniť poukážky Clubcard a kupóny Clubcard vo všetkých predajniach Tesco? Poukážky Clubcard je možné uplatniť vo , vrátane všetkých hypermarketov, supermarketov a predajní Tesco Express s výnimkou služby Tesco Online nákupy. Podrobné informácie o uplatňovaní Clubcard kupónov získate na našej informačnej linke Clubcard, alebo sa môžete opýtať v predajni, každá prevádzka má iný sortiment tovaru.
(ďalej len ako „Všeobecné podmienky“) Verzia platná a účinná od 19.06.2023 7.1. Všeobecné ustanovenia Vernostný program Tesco Clubcard je vlastnený a prevádzkovaný spoločnosťou TESCO STORES SR, a. s., so sídlom Cesta na Senec 2, 821 04 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 31321828, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sa, vložka č. 366/B/ (ďalej ako „Tesco”) Vernostný program Tesco Clubcard je určený zákazníkom obchodného reťazca Tesco a používateľom služieb Tesco Online nákupy a umožňuje im zhromažďovať body na osobnom účte za nákupy v predajniach Tesco v Slovenskej Republike alebo prostredníctvom služby Tesco Online nákupy, (ďalej ako „Program Clubcard“ alebo „Program“). Na základe nazbieraných bodov môže Tesco poskytnúť používateľom rôzne odmeny a tiež ďalšie rôzne výhody. Viac informácií o programe Clubcard je k dispozícii na internetových stránkach programu Clubcard https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/clubcard/ v centrách služieb zákazníkom v predajniach Tesco, na bezplatnej zákazníckej linke 0800 222 333 alebo prostredníctvom emailu: tesco_sk@tesco.com. 7.2. Členstvo v programe Tesco Clubcard Na Programe sa môžu zúčastniť všetky fyzické osoby staršie ako 18 rokov s adresou doručenia na území Slovenskej Republiky, ktoré súhlasia s týmito Všeobecnými podmienkami Programu (ďalej ako „Člen“). Na Programe sa nemôžu zúčastniť právnické osoby a podnikatelia. Jedna osoba môže požiadať o vydanie jednej karty Clubcard, viacnásobné členstvo nie je povolené. Registráciou v programe Tesco Clubcard zákazník súhlasí so Všeobecnými podmienkami členstva a vyhlasuje, že sa oboznámil s ich obsahom. 7.3. Používanie karty Clubcard Po registrácii môže Člen podľa vlastného výberu obdržať fyzickú kartu (ďalej ako „Clubcard“). V prípade podania prihlášky online, cez aplikáciu a pod. bude Členovi poskytnutá Clubcard v elektronickej forme, ktorá bude dostupná cez mobilnú aplikáciu Clubcard. Každá karta Clubcard, fyzická alebo digitálna, má svoje individuálne Clubcard číslo, ktoré je pridelené Členovi. Používanie Clubcard sa považuje za súhlas s týmito Všeobecnými podmienkami. Karta Clubcard je vlastníctvom spoločnosti Tesco a je určená na zbieranie bodov za nákupy. Môže ju používať iba Člen a nemožno ju vymeniť za akýkoľvek finančný prospech. Karta Clubcard je určená výlučne na použitie konečným spotrebiteľom. Pokiaľ má byť vystavený daňový doklad - faktúra, kartu Clubcard nie je možné pri tomto nákupe použiť. Vzhľadom na to, že spoločnosť Tesco je maloobchod a ponúka tovar konečným spotrebiteľom, spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo odpočítať z osobného účtu Clubcard Člena všetky body, ktoré boli získané za nákupy určené na obchodné účely. Spoločnosť Tesco si tiež vyhradzuje právo pozastaviť alebo ukončiť členstvo v programe Tesco Clubcard Členovi, ak existuje dôvodné podozrenie, že nákupy uskutočnené Členom sú určené na obchodné účely (z hľadiska objemu nákupov) a nie na osobnú spotrebu. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo odpočítať body z osobného účtu Clubcard a pozastaviť alebo ukončiť členstvo v programe Tesco Clubcard Členovi, ak existuje dôvodné podozrenie na akékoľvek iné podvodné a neoprávnené činnosti zamerané na získanie bodov Clubcard neoprávneným spôsobom alebo z akéhokoľvek iného dôvodu, ktorý spoločnosť Tesco považuje za porušenie týchto Všeobecných podmienok alebo za porušenie dobrých morálnych a etických zásad spoločnosti Tesco. Clubcard je možné použiť len v spoločnosti Tesco a u zmluvných partnerov spoločnosti Tesco. U zmluvných partnerov môžu platiť odlišné podmienky, pre bližšie informácie je potrebné kontaktovať zmluvných partnerov. Ak dôjde ku strate karty Clubcard, kontaktujte zákaznícku linku, kde môžete požiadať o novú kartu Clubcard a nechať si svoje body zlúčiť s bodmi z Vašej stratenej karty na Váš Clubcard účet. Aby ste mohli požiadať o novú kartu a jej zlúčenie so stratenou kartou Clubcard bude potrebné uviesť údaje a Clubcard číslo stratenej karty. Ak si číslo svojej predchádzajúcej Clubcard nepamätáte, po zosúladení údajov, Vám môže pomôcť náš kolega na zákazníckej linke. Dve karty Clubcard je možné týmto spôsobom spojiť len vtedy, ak stratenú kartu a novo aktivovanú kartu vlastní tá istá osoba. V prípade nesplnenia tejto podmienky si spoločnosť Tesco vyhradzuje právo neoprávnené body zmazať. 7.4. Zbieranie bodov Aby bolo možné zbierať body za nákup, a využívať prípadné ďalšie benefity Clubcard musí byť každý Člen najprv riadne zaregistrovaný a musí používať kartu Clubcard registrovanú vo svojom osobnom účte Clubcard pri platení v obchodoch Tesco alebo prostredníctvom služby Tesco Online nákupy. Registráciu je možné uskutočniť prostredníctvom internetových stránok Tesco, aplikácie Clubcard alebo zákazníckej linky. Body zbierané prostredníctvom rôznych kariet Clubcard registrovaných k jednému Clubcard účtu sa budú sčítavať na tomto účte. Body Clubcard je možné zbierať aj podľa dodatočných podmienok, ktoré dopĺňajú tieto Všeobecné podmienky, v aktuálnom znení. V prípade, že nedôjde k riadnej a úplnej registrácii karty Clubcard do účtu Môj Clubcard, nebude možné na túto kartu Clubcard zbierať Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo neregistrované a anonymné karty Clubcard zneplatniť a zároveň neposkytovať Clubcard body. Minimálna výška nákupu, za ktorú sú pridelené body, je 1 €. Za každé minuté 1 € bude na účet Člena pripísaný 1 bod a pri nákupe pohonných hmôt na ktorejkoľvek z čerpacích staníc Tesco bude za každý 1 liter paliva pripísaný 1 bod. Hodnota 1 bodu je 1 cent. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo stanoviť maximálnu hodnotu nákupu, za ktorú budú body pridelené. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo uvedené hodnoty kedykoľvek zmeniť a každá takáto zmena nadobúda účinnosť dňom zverejnenia na internetových stránkach: https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/clubcard/ a https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/podmienky-pouzivania/. Body sú zaznamenávané na osobnom účte Člena a celkový počet bodov nazbieraných členom je zobrazený na pokladničnom doklade za vykonaný nákup, rovnako je dostupný aj v osobnom online účte člena v aplikácii Tesco Clubcard, či na Mojom Clubcard účte. Body sú neprevediteľné na iného Člena. Ak po predložení karty Clubcard pri platení na pokladni nebudú body pripísané, je Člen oprávnený podať reklamáciu v tej istej predajni pri pulte služieb zákazníkom predložením pokladničného dokladu alebo iného dokladu preukazujúceho nákup bez zbytočného odkladu do 1 hodiny od uskutočnenia nákupu. Na neskoršie podané reklamácie sa neprihliada. Ak zákazník pri platení kartu Clubcard nepredloží, body mu nebudú pripísané. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo stanoviť maximálnu cenu nákupu, za ktorú budú body pridelené. V prípade vrátenia už kúpeného výrobku z dôvodu „Nevhodného nákupu“ budú body získané za nákup tohto výrobku odpočítané z osobného účtu Člena. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo odpočítať alebo odmietnuť pripísanie bodov získaných v rozpore s týmito Všeobecnými podmienkami. Body nebudú pripísané za nákup tabakových výrobkov a elektronických cigariet; počiatočnej dojčenskej výživy; novín a časopisov; zálohové platby za vratné fľaše a obaly; nákupné tašky. Tieto výrobky sú tiež vylúčené z použitia kupónov a poukážok. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo v budúcnosti stanoviť ďalšie produkty, za ktorých nákup nebude v budúcnosti možné zbierať body. Platby týkajúce sa produktov a služieb poskytovaných Tesco Finančnými službami (vrátane platieb účtov, medzinárodného prevodu peňazí, bankových, poistných a cestovných produktov) sa nevzťahuje pripisovanie bodov, pokiaľ nie je pre konkrétne produkty, služby alebo promócie uvedené inak. Aktuálny zoznam produktov a služieb, za ktoré nie je možné získať body, nájdete aj na: www.clubcard.sk. Body nazbierané na účte nemajú peňažnú hodnotu, pokiaľ ich Člen v mobilnej aplikácii Clubcard, alebo spoločnosť Tesco na konci obdobia vyhradeného pre ich zber, nepremení na poukážky. 7.5. Odmeny Nazbierané body sa premieňajú na odmeny. Odmeny vo forme Clubcard poukážok budú zasielané všetkým Členom, ktorí v danom časovom období nazbierali požadovaný minimálny počet bodov, pokiaľ si ich na poukážky nepremenil už sám Člen v mobilnej aplikácii Clubcard. Minimálny počet nazbieraných bodov potrebných na získanie poukážok a termín ďalšieho zúčtovacieho obdobia nájdete na www.clubcard.sk, na zákazníckej linke, v aplikácii Tesco Clubcard alebo v Mojom Clubcard účte. Celková hodnota Clubcard poukážok vo vyúčtovaní závisí od aktuálneho počtu nazbieraných bodov, a to v 50-bodových násobkoch. Počet bodov, ktoré presiahnu násobok päťdesiatich, sa automaticky prevádzajú do ďalšieho obdobia ako aj body tých Členov, ktorí nenazbierali za dané časové obdobie minimálny počet bodov na získanie Clubcard poukážky. Hodnotu uvedenú na Clubcard poukážkach nie je možné vyplatiť v hotovosti. Nevyčerpaná hodnota poukážok Clubcard sa nevracia, ale je možné ju preniesť do ďalšieho zúčtovacieho obdobia. Poukážky Clubcard nie je možné vymeniť za hotovosť. Práva na odmeny spojené so zakúpeným tovarom, ako aj poukážky Clubcard, sú neprenosné. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo odmietnuť poukážky alebo kupóny, ktoré sú poškodené a/alebo pozmenené. Okrem poukážok môžu Členovia dostávať ďalšie dodatočné kupóny rovnakým spôsobom ako ostatné poukážky. Tesco si vyhradzuje právo samostatne rozhodovať o počte takýchto kupónov adresovaných Členom v priebehu kalendárneho roka. Ďalej môžu Členovia dostávať dodatočné kupóny vytlačené spolu s pokladničným dokladom. Tieto Dodatočné kupóny nemôžu byť použité cez službu Tesco Online nákupy a na Tesco čerpacích staniciach. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo meniť spôsoby uplatňovania nazbieraných bodov. Oprávneným príjemcom odmien je iba Člen. Člen môže použiť odmeny len v dobrej viere. Ak si Člen uplatní, pokúsi sa uplatniť si alebo nabáda na uplatnenie odmien s cieľom získať prospech, na ktorý on alebo tretia strana nemajú nárok, môže sa dopustiť protiprávneho konania. Ak má spoločnosť Tesco podozrenie, že sa akékoľvek odmeny alebo body používajú protiprávne alebo v rozpore s ich pôvodným účelom, môže akékoľvek dotknuté odmeny a/alebo body odmietnuť alebo zrušiť. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo podniknúť v takýchto prípadoch ďalšie kroky, ktoré bude považovať za vhodné. Odmeny distribuované alebo šírené akýmkoľvek spôsobom bez písomného súhlasu spoločnosti Tesco, najmä na internetových stránkach alebo platformách sociálnych médií, nie sú platné ani povolené a môžu byť okamžite odmietnuté alebo zrušené. 7.6. Môj Clubcard účet Členovia majú možnosť zaregistrovať svoju Clubcard kartu na internetovej stránke Clubcard www.clubcard.sk a získať prístup k ďalším službám a funkciám v rámci Môjho Clubcard účtu, napríklad sledovanie nazbieraných bodov, elektronická aktualizácia osobných údajov, prehľad uskutočnených nákupov prostredníctvom karty Clubcard za aktuálne a dve predchádzajúce zúčtovacie obdobia, elektronický prístup k aktívnym odmenám s možnosťou ich následného vytlačenia, možnosť zmeniť preferovaný spôsob kontaktovania a udeliť dodatočné súhlasy s marketingovými aktivitami. Na registráciu do Môjho Clubcard účtu je potrebná e-mailová adresa. Po registrácii získajú Členovia individuálny prístup k Môjmu Clubcard účtu tak, že sa doň prihlásia zadaním e-mailovej adresy a hesla. Spoločnosť Tesco môže obmedziť alebo zablokovať funkčnosť Môjho Clubcard účtu na obmedzené alebo neobmedzené obdobie v prípade, že Člen poruší podmienky Môjho Clubcard účtu alebo pokiaľ existuje dôvodné podozrenie, že na Môj Clubcard účet mala prístup neoprávnená osoba. Ak chcete odstrániť prístup na Môj Clubcard účet, kontaktujte zákaznícku linku spoločnosti Tesco. 7.7. Mobilná aplikácia Tesco Clubcard Členovia si môžu bezplatne stiahnuť mobilnú aplikáciu Tesco Clubcard prostredníctvom mobilného zariadenia vybaveného operačným systémom Android 5.0 a novším, iOS 11.0 a novším. Mobilná aplikácia Tesco Clubcard je dostupná na stiahnutie na oficiálnom obchode Google Play (Android) a App Store (iOS) zadarmo. Mobilná aplikácia Tesco Clubcard využíva dátový prenos a jej používanie Členom môže byť zaťažené poplatkami v súlade s cenníkom príslušného operátora. Mobilná aplikácia Tesco Clubcard umožňuje prístup k službám a funkcii Môj Clubcard účet, skenovaniu karty Clubcard a jej použitiu v elektronickej podobe, rovnako ako aj ku využívaniu odmien v elektronickej podobe. 7.8. Podnety a reklamácie Akékoľvek podnety súvisiace s pripísaním bodov na kartu Clubcard je potrebné nahlásiť v čase nákupu, na ktorý sa pripísanie bodov vzťahuje v centre služieb zákazníkom v príslušnom obchode Tesco. Na neskoršie reklamácie ohľadom pripísania bodov nebude braný ohľad. Ak Člen po skončení príslušného Clubcard obdobia neobdrží poukážky, na ktoré má nárok a zároveň do jedného mesiaca od predpokladaného dátumu prijatia zúčtovania uvedeného na pokladničnom doklade nevznesie reklamáciu na bezplatnej linke zákazníckeho centra alebo e-mailom na tesco_sk@tesco.com, jeho právo na ich prijatie zaniká. Body za nedoručené Clubcard poukážky je možné na základe úspešnej reklamácie zákazníka preniesť do ďalšieho obdobia. Spoločnosť Tesco nezodpovedá za doručenie akýchkoľvek zásielok Členom Clubcard prostredníctvom doručovateľských služieb. O všetkých prípadných podnetoch, reklamáciách či námietkach v súvislosti s programom Clubcard s konečnou platnosťou rozhoduje spoločnosť Tesco. Pri podnetoch, reklamáciách či námietkach ohľadom pripisovania bodov za nákupy tovarov a služieb u zmluvných partnerov je Člen Clubcard povinný kontaktovať priamo tohto partnera. Tesco nezodpovedá za záväzky partnera a akákoľvek zodpovednosť spoločnosti Tesco v súvislosti so službami zmluvného partnera je vylúčená. V prípadoch, keď Člen odstúpi od zmluvy ohľadom tovaru, za ktorý boli pridelené Clubcard body, môže spoločnosť Tesco odpočítať z účtu Člena body vo výške hodnoty vráteného tovaru v súlade s hodnotou, podľa ktorej boli vypočítané. 7.9. Ochrana osobných údajov Súvisiace ustanovenia možno nájsť v príslušnej časti Pravidiel ochrany osobných údajov spoločnosti Tesco, ktoré sú prístupné internetových stránkach spoločnosti Tesco: https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/ochrana-sukromia/. 7.10. Ukončenie členstva vo vernostnom programe Člen môže svoje členstvo kedykoľvek zrušiť, a to zavolaním bezplatnú na zákaznícku linku, vyplnením kontaktného formulára na internetovej stránke tesco.sk, alebo vymazaním svojho Clubcard účtu v aplikácii Clubcard. Členstvo zaniká uplynutím 30 dní od okamihu prevzatia žiadosti o ukončenie zo strany spoločnosti Tesco. Členstvo zaniká aj smrťou Člena alebo dňom, keď je Člen právoplatne vyhlásený za mŕtveho. Členstvo a odmeny s týmto členstvom spojené nie sú právne vymáhateľné a nemôžu byť predmetom dedičského konania. Spoločnosť Tesco je oprávnená ukončiť členstvo a vymazať nazbierané body z účtu s okamžitou platnosťou, ak: nebola členská karta použitá dlhšie ako 24 mesiacov; kedykoľvek v prípade závažného dôvodu, napríklad ak Člen poruší tieto Všeobecné podmienky alebo inak poruší podmienky členstva v programe Clubcard; ak sa Člen dopustil konania v rozpore so zákonom alebo dobrými mravmi v dôsledku čoho spoločnosť Tesco alebo jej zamestnanci alebo akákoľvek tretia strana utrpela alebo mohla utrpieť škodu, prípadne inú materiálnu a/alebo nemateriálnu ujmu. Posúdenie takéhoto závažného dôvodu patrí výlučne spoločnosti Okamihom zrušenia alebo ukončenia členstva z akéhokoľvek dôvodu budú všetky nazbierané, ale nevyčerpané body vymazané a Člen nie je oprávnený žiadať od spoločnosti Tesco akúkoľvek kompenzáciu alebo náhradu škody. 7.11. Rôzne ustanovenia Spoločnosť Tesco je oprávnená tieto Všeobecné podmienky kedykoľvek zmeniť, práva nadobudnuté podľa predchádzajúceho znenia týchto Všeobecných obchodných podmienok budú plne rešpektované. Nové Všeobecné podmienky nadobúdajú účinnosť ich zverejnením na internetových stránkach https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/clubcard/ a https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/podmienky-pouzivania/. Po tom, čo zmena Všeobecných podmienok nadobudla účinnosť, sa považuje skutočnosť, že Člen pri nákupe používa kartu Clubcard za súhlas s novým znením týchto Všeobecných podmienok. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo program Clubcard kedykoľvek ukončiť. Ak sú tieto Všeobecné podmienky vyhotovené aj v inom ako slovenskom jazyku, slovenské znenie má vždy prednosť pred akoukoľvek inou jazykovou verziou. Vo všetkých prípadoch, na ktoré sa tieto Všeobecné podmienky nevzťahujú, sa primerane použijú ustanovenia slovenského právneho poriadku. Všetky spory vyplývajúce z účasti v programe Tesco Clubcard budú urovnané dohodou, pokiaľ dohoda nebude dosiahnutá, prípadné spory budú rozhodnuté príslušným súdom v súlade s príslušnými právnymi predpismi. Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov je systém, ktorý umožňuje alternatívny postup pri riešení sporov medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi mimo klasického súdneho konania. Zákazník sa môže v prípade nespokojnosti obrátiť so sťažnosťou na orgán mimosúdneho riešenia sporov, ktorým je v tomto prípade Slovenská obchodná inšpekcia ako príslušný orgán štátneho dozoru. Slovenská obchodná inšpekcia disponuje potrebnými informáciami o alternatívnom postupe, ktorý môže spotrebiteľ využiť pri riešení sporu. Viac informácií o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov nájdete na webovej stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie na adrese www.soi.sk. Pokiaľ dôjde k akýmkoľvek zmenám v osobných údajoch uvedených v registračnom formulári, je zákazník povinný oznámiť ich zákazníckej linke alebo zákazníckemu oddeleniu. Spoločnosť Tesco nenesie zodpovednosť za akékoľvek problémy vzniknuté nenahlásením. Zákazníci nesú zodpovednosť za bezpečné uchovávanie karty Clubcard a odmien. Spoločnosť Tesco nenesie zodpovednosť za akékoľvek problémy vzniknuté nedostatočnými bezpečnostnými opatreniami. Ak zamestnanec spoločnosti Tesco poskytne akékoľvek informácie, ktoré sú v rozpore s týmito Všeobecnými podmienkami, nejde o zmenu týchto Všeobecných podmienok. Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 19.06.2023 TESCO STORES SR, a. s. 15.05.2023
Kde sa môžem dozvedieť viac o vernostnom programe Clubcard? Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vernostného programu Clubcard, vyplňte prosím kontaktný formulár stránke https://origin-prod1-bloks-sk.omnichannel.tescocloud.com/zones/kontakty/.