Môže sa stať, že tovar, ktorý ste si objednali, nie je momentálne dostupný v obchode, ktorý pripravuje vašu objednávku.
Počas online nákupu môžete zaškrtnúť/odškrtnúť políčko, ktoré vám dáva možnosť povoliť náhrady vo vašej objednávke. Ak si neželáte, aby ste pri nákupe dostali náhrady, nechajte políčko nezaškrtnuté. Náhrady môžete povoliť aj len pri konkrétnych produktoch alebo pri celom nákupe.
Počas prevzatia nákupu a v prípade, že ste povolili náhrady, sa môžete rozhodnúť, či ich chcete prijať alebo nie. Cena, veľkosť balenia a značka náhrady sa môže líšiť od ceny, veľkosti balenia a značky produktu, ktorý ste si objednali. V zhrnutí objednávky zaslanom e-mailom, bude v hornej časti e-mailu uvedený zoznam náhradných produktov vrátane počtu kusov, jednotkovej ceny a predajnej ceny. Ak dostanete náhradný produkt, ktorý z rôznych dôvodov nechcete, môžete ho vrátiť kuriérovi. Ak ste si vybrali platbu pri preberaní objednávky, za tento produkt nezaplatíte. Ak ste za objednávku zaplatili online, peniaze vám vrátime do 3 až 5 pracovných dní.
Ak neexistuje žiadna adekvátna náhrada, ktorú by sme vám mohli poskytnúť namiesto objednaného produktu, do vašej objednávky nebude pridaný žiadny tovar a nebude vám ani účtovaný poplatok za nedostupný produkt.