Ak niektorý z produktov pri preberaní objednávky nechcete, môžete ho vrátiť kuriérovi. Ak ste si vybrali platbu pri preberaní objednávky, za tento produkt nezaplatíte. Ak ste za objednávku zaplatili online, peniaze vám vrátime do 3 až 5 pracovných dní. Ak sa tak stane až potom, ako kuriér odišiel, produkt môžete vymeniť alebo vrátiť v ktorejkoľvek predajni Tesco. O vrátenie peňazí môžete požiadať na oddelení služieb zákazníkom.
Odporúčame vám skontrolovať si svoj nákup predtým, ako odíde kuriér. Takto môžeme zabezpečiť, že z vašej platobnej karty nebude odúčtovaná platba za produkty, ktoré nechcete prijať. Rovnako vám ponúkame možnosť kontaktovať našu zákaznícku linku (telefonicky alebo cez kontaktný formulár). Naši pracovníci vám pomôžu pri riešení vášho podnetu alebo reklamácie, prípadne aj bez nutnosti návštevy predajne.